17 Eylül 2013 Salı

#Bitenler

Merhabalar, ilk bitenler yazısıyla karşınızdayım.Bitenler yazıları benim en çok dikkatimi çeken ve severek takip ettiğim yazılardır.Sebebine gelince kullanılıp bitirilmiş ürünler hakkındaki yorumları daha sağlıklı buluyorum.Gelelim bitirdiğim ürünlere ve yorumlarıma.

1.Apaks Kulak temizleme çubukları:Ben kendisini hem temizlik hemde makyaj düzeltmelerinde kullanıyorum.Bittikçe aldığım ürünlerden kendisi.
2.Benri Aseton:Kendisi ile ilgili detaylı yorumum şurada tık tık.Yedeği alındı.
3.Watsons Keçi Sütü Özlü Duş Jeli:Watsons ın duş jellerini sürekli kullanmaktayım.iyi köpürüyorlar,pompalı şişede ve 1lt olması nedeniyle hem kullanışlı hem de uygun fiyatlı,çok kalıcı olmasa da genelde hoş kokuları var favorilerim;çilek,kavun,şeftali keçi sütünü ilk defa denedim rahatsız edici kokusu yok ama tekrar tercihim olmaya bilir.Yenisi kullanılmakta.
4.Agu Baby Bebek Şampuanı:Bebek şampuanını makyaj temizliği sonrası gözlerimi yıkamakta kullanılıyorum.Kendisini BİM marketlerinden temin edebilirsiniz.Muadillerine oranla uygun fiyatlı olması rağmen bence iyi iş çıkarıyor.Yedeği alındı üstelik yeni paketinde paraben içermeyen formül kullanılmış.
5.Head&Shoulders 2 si 1 Arada Klasik Bakım:Kendisi benim daimi şampuanım. Bunun dışında denediğim birçok ürün saçımı yağlı gösteriyor,kepek ve kabuk oluşumuna neden oluyor hatta Head&Shoulders ın diğer çeşitleri bile bu nedenle şampuanımı genellikle değiştirmemeye çalışıyorum.Yedeği kullanılıyor.
6.Nivea Anti-Transpirant Stress Protect:Kendisinin detaylı yazısı şurada tık tık.Şuanda Niveanın farklı bir deodorantını kullanıyorum.
7.Avon Eternal Magic Roll-On:Kendisi bitirdiğim bir ürün değil çöpe giden bir ürün.Önceden roll-on lar kullanırken artık kullanışsız olduğunu düşünüyorum çünkü kıyafetinizi giymeden kurumasını beklemek durumunda kalıyorsunuz.Ayrıca koltuk altımda kaşıntıya neden olduğundan kullanımına son verdim.
8.Apaks Makyaj Temizleme Pedi:Ben genellikle makyaj temizleme pedleri ile göz makyajımı temizlerken,normal pamuklarla yüz makyajımı temizliyorum.bu pedler bittikçe aldığım ürünlerden.Bu defa Benri nin makyaj temizleme pamuklarını denemeye karar verdim ve kullanmaktayım.
9.Colgate Triple Action:Diş temizliğinde beyazlatıcı özelliği olan bir çok ürün denememe karşın mucize beklenmeyeceğine karar kıldım ve günlük diş temizliğinde işimi gören Colgate i kullanıyorum.Yedeği açıldı bile.
10.Avon Incandessence EDP:Orkidenin inci çiçeği ve şakayık ile karışımından oluşan bir parfüm.Çok ağır olmayan ancak çok hafif dağılıp giden bir parfüm olmamakla birlikte benim için hoş kokusu olan bir parfüm.Kalıcılığı çok değil ancak gün içerisinde bir kez tazelemek yetecektir diye düşünüyorum.(buram buram parfüm kokusu sevenlere yetmeyecektir.)Tekrar alınası bir ürün olabilir.
11.Dove Kuru ve Kabaran Saçlar için Besleyici Bakım Kremi:Tek başına ağır olan kokusu şampuanla birleşince pek hoş olmayan bir koku ortaya çıkarıyor.Ama işlevini fazlasıyla yerine getiren bir ürün anında yumuşacık saçlara ulaşıyorsunuz ve yağlı etkisi yaratmıyor.Ancak dediğim gibi kokusu nedeniyle dışarı çıkmadığım zamanlarda kullandığım bir üründü kendisi.Daha pratik durulanmayan ürünleri kullanmayı tercih etmeye başladım şu sıralar tekrar almayı düşünmüyorum.
12.Watsons Ağız Bakım Suyu:Farklı çeşitlerini denemekle birlikte kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün ferahlığı çok uzun sürmese de ağız bakımında işe yaradığını düşündüğüm bir ürün.Yedeği kullanılmakta.
13.Priorin Saç dökülmesine Destek Bitkisel Şampuan:Jel yapıda bir bir ürün tester olduğundan ürün hakkında çok yorum yapamıyorum zaten şampuan kullanımı konusundaki bilgiyi yukarıda verdim.
Vichy LiftactivYüz Kremi:Çok hoş kokusu ve harika bir nemlendirmesi bulunan bir ürün tester haline bile hayran kaldım alınası bir ürün. Priorin Saç dökülmesine Destek Bitkisel Şampuan veVichy LiftactivYüz Kremi turuncu kasadan yaptığım şuradaki tık tık alışverişte demem için gönderildi.
14.Oriflame Maxi Lash Maskara:Fırçası çift taraflı tarak formunda olan bir maskara.Kirpikleri ayırmasını ve uzatmasını beğenirken hacim vermediğini üzülerek söylemek isterim.Maskarada farklı farklı ürünler kullanmayı tercih ediyorum genelde bu nedenle tekrar almayabilirim.
Üzerinden ismi silinen ve nereden ne zaman aldığımı hatırlamadığım jumbo kalem formunda far.Bir kenarda kalmış bir kaç kereden fazla kullandığımı hatırlamıyorum yapısı bozulduğundan bu da çöpe giden ürünlerden.
15.Avon Tester Ruj:İsimleri silindiğinden hangi rujlar olduklarını söyleyemiyorum. Tester boy olmalarına rağmen sürümüne göre 5-10 kullanımlık yetecek boyda ürünler.Bir Avon temsilcisinden sipariş etmiştim 12 tester ruj ve 8 fondöten testerı bir çanta içerisinde gelmişti.Aralarından tam boyunu aldığım ürünlerde vardı.
Bitenler yazım bu kadar umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder