10 Eylül 2013 Salı

Komili Antibakteriyel Set

Herkese merhaba,
Bugün size Komili'nin Antibakteriyel setinden bahsetmek istiyorum.

Komilinin Ülkerin markası olduğunu bilmiyordum ta ki Ülkerin outlet mağazasına gidene kadar.Bu seti ülker outlet mağazasından aldım. İçerisinde300ml pompalı şişe,750ml yedek şişe,bir kalıp sabun ve 60ml el jeli bulunmakta ve 4.25tl gibi uygun bir fiyatı var.Antibakteriyel jeller,sabunlar vb. eldeki bakterileri öldürmeye yardımcı ürünler.Ancak sürekli kullanımı tavsiye edilmiyor.Çünkü zararlı bakterilerle birlikte yararlı bakterinin de ölmesi,cildin pH sının değişmesi gibi sonuçlar doğurabilir. Ancak günlük kullanımda sık olmamakla birlikte kullanılabilir.Benim laboratuvar çalışmalarım olduğundan benim için kullanışlı bir ürün.Elleri kurutmuyor.Kokusu klasik antibakteriyel sabunların kokusundan.Hijyene önem veriyorsanız uygun fiyatlı bir ürün deneyebilirsiniz.
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder