29 Ocak 2014 Çarşamba

Yeniden Merhaba :)


Herkese merhabalar...
İşe başlamam,okul,sınav derken bloga bir süre ara verdim.Aklım hep yazmaktaydı çünkü sadece yazmaya ara verdim bir şeyler almaya devam ettim sürekli :)
Aşağıda yayınlayacağım ürünler yılbaşı indirimi ve sonrasına ait.Aslında başka aldıklarım da vardı ama onları fotoğraflayamamıştım.
Gelelim aldıklarıma...




Bu iki fotoğraf yılbaşı alışverişine ait.
Bilindiği gibi gratisin kendi ürünlerinde %40 indirimi vardı.Pamuklar,duş jeli,diş ipi,kuru şampuanlar bu indirimden.Yanlış hatırlamıyorsam Loreal ve Olay de de %40 indirim vardı.Üzerinden çok zaman geçtiği için fiyatlarını hatırlayamıyorum :(

Bu alışveriş Gratisin geçen hafta sonu yaptığı gratise özel %40 indiriminden.Peel off maskenin mehdini çok duymuştum denemek istedim. Dirty works nemlendirici maskenin de kabı çok tatlıydı ve güzel kokuyordu dayanamadım  aldım :) Ayak peelingine ihtiyacım vardı onuda bu alışverişte aradan çıkarmak istedim.Ve son olarak Benri kağıt sabun bence her bayanın çantasında bulunması gereken işlevsel bir ürün her durumla karşılaşmak mümkün tedbirli olmak lazım ;)

Kabuki fırçam kendini bıraktı,bütün kılları yüzümde kalıyordu Essence i gördüm ve şans vermek istedim sertliği gayet iyi ürün alamayacak kadar yumuşak değil toz toz edecek kadar sert değil tam kararında şimdilik işimi görecek gibi.Essence Mattifying Pudra benim kullandığım üçüncü pudra.Bu pudranın matlaştırmasını seviyorum karmadan yağlıya dönük bir cildim olmasına rağmen parlama yapmadan çok güzel sabitliyor.Şimdilik onunla mutluyuz :) Sağ tarafta duran eyeliner görünümlü ürün hem far hem toz eyeliner işlevinde bir ürün,Essenden iki ürün alınımına hediyeydi.Son olarak Pastelin 11 numaralı ojesi içerisinde ışıltı barındıran bir lacivert ama sim gibi temizlenmeyi zorlaştıran bir yönü yok ben sevdim.Fotoğraflar çok iyi değil anlayış göstereceğinizi umuyorum.


Son olarak geçenler de H&M uğradım bu palette aklım kalmıştı onuda alayım dedim sadece 9.99tl :)
Şimdilik bu kadar en kısa zamanda bir bitenler yazısıyla karşınızda olacağım ve ürünlerin detaylı yorumları da gelecek.
Sevgiyle kalın <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder