21 Şubat 2014 Cuma

BB Kremler Yarışıyor :)

Merhabalar,birçok blog da yazıları olan ürünleri birde ben anlatayım dedim.Benim bugüne kadar kullandığım iki BB krem olmaları nedeniyle kıyaslamalar yaparak anlatmaya karar verdim.
Öncelikle her ikisi de kapatıcılık,güneş koruması,cilt tonunu eşitleme gibi vaatlerde bulunuyorlar bakalım bunları ne kadar yerine getirmişler.
Loreal Skin Perfection;serumu,nemlendiricisi olan seriden bende BB kremi ve serumu bende bulunmakta (serumunda yazısı gelecek)
-Nemlendirmesi iyi, zaten öncesinde nemlendirici sürmeye izin vermiyor :)Şöyle açıklık getireyim ki ben garnier ın nem dengesi serisinin nemlendiricisini kullanıyorum Skin Perfection ın altına sürdüğümde yüzümde bütünleşmiyor adete soyulan bir görüntü elde ediyorum.Bu nedenle nemlendirici uygulamıyorum.Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğundan nemlendirmesi benim için yeterli oluyor.
-Kapatıcılığı malesef iyi değil.Kapatıcılık bekliyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.Pudra ile birlikte kullandığımda iyi bir görüntü elde edebiliyorum.
-Dağıtma konusunda çok iyi değil fırçayla denedim olmadı,elle uğraştırdı,en iyi sonucu biraz uğraşsam da fondöten süngeri ile aldım.
-Serinin gözenek küçültme özelliği olduğu söyleniyor.Cildimde oluşan nedenini bilmediğim hassasiyet sebebiyle düzenli kullanıma ara verdiğimden bu konu hakkında yorum yapamayacağım.
-Kokusu beni rahatsız etmedi 
-Yapısı aşağıda fotoğraftaki gibi sağ taraftaki Skin Perfection Garnier a göre daha koyu kıvamlı.
-Rengi fair cildimle bütünleşmesi açısından iyi
-İndirimsiz fiyatı 25tl



Garnier a gelecek olursak;kendisi ikinci tüpüm.Karma-yağlı ciltler için olanı birçoğunuzun bildiği gibi iki çeşidi var.
-Nemlendirmesi iyi öncesinde uyguladığım nemlendiriciyle daha sağlıklı görüntü elde edebiliyorum.
-Bir fondöten gibi olamasa da kapatıcılığı gayet iyi bana göre.Görenlerin çoğu hangi fondöteni kullandığımı soruyor BB krem deyince inanamıyorlar :) tabi bunda çok sorunlu olmayan bir cilde sahip olmamın etkisi de var(gerçi nazara geldi bu ara hiç olmadığı kadar sorun çıkarıyor cildim)
-Fırçayla gayet güzel dağıtılıyor ve doğal bir görünüm veriyor.
-Ciltle bütünleşmesi de gayet iyi
-Yapısı Loreal e göre sıvı ilk kullandığım tüpe göre biraz kalınlaşmış gibi
-Kokusu biraz garip ama koku hassasiyetim olmadığından benim için sorun teşkil etmiyor.
-İndirimsiz fiyatı 21 tl
Fiyat ve performans açısından genel değerlendirme yapmış olursak Garnier benim için ilk sırada Loreal den daha iyisini bekliyordum açıkası.Loreal ın bu tüp bittikten sonra tekrar almam ancak çöpe gidecek kadar kötü değil günlük kullanımda bitirebilirim.Ama Garnier çizgisini bozmazsa tekrar alacağım bir ürün olmaya devam edecek bunun yanında farklı ürünleri denemeye devam tabi :)
Tekrar görüşmek dileğiyle:)
Sizin favori BB Kreminiz hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder